Strömlinjeformade processer för signering
Lägg mindre tid på administrativa uppgifter
Under en vanlig arbetsdag hanterar en revisor ett antal olika dokument, från bokslut, fullständighetsförklaringar till protokoll. Gemensamt för alla dessa dokument är behovet av en signatur på dem.
Med Addo Sign blir det mycket enklare att samla in signaturer, då allt sker digitalt och automatiskt.
Med en gemensam översikt över alla dokument och mottagare får du full inblick i signeringsprocessen och dokumentens status. Och om någon inte har slutfört vad som förväntas av dem, kommer en automatisk påminnelse att se till att de är medvetna om uppgiften.
Kraftfulla funktioner för yrkesverksamma inom redovisning
Flexibla signaturflöden
När årsbokslutet behöver undertecknas av både VD, styrelsens ordförande, ekonomichef och revisor kan det snabbt ta lång tid att skicka det fram och tillbaka.
Den processen förenklas med Addo Sign. Du kan enkelt skicka ut ett dokument för godkännande till flera samtidigt. Du kan enkelt skapa ett rollbaserat arbetsflöde och välja att dokumenten ska signeras i en viss ordning. När dokumentet är undertecknat av en person går det automatiskt till nästa på listan. Så enkelt är det att anpassa arbetsflödena så att de passar dina behov.
Kom igång idag
Skicka de första många dokumenten gratis och prova själv hur enkelt det är
Skapa din profil på 2 minuter – och skicka din första signaturförfrågan.